Έθεσες υψηλά στάνταρς Νικόλα και θα μείνω στο ράφι αν δεν βρω κάποιον σαν εσένα.

Ο έρωτας κάθε μικρού κοριτσιού, ο μπαμπάς του λένε και όχι αδίκως. 
Ο μπαμπάς σου, είναι ο πρώτος άντρας που βρίσκεται στη ζωή σου από τη πρώτη μέρα όπως και αν είσαι, ότι κι αν είσαι.
Ο μπαμπάς σου, γίνεται προστάτης σου χωρίς να ασκεί επιρροή πάνω σου. 
Ο μπαμπάς σου, είναι ο άντρας που εύχεσαι να παντρευτείς αλλιώς ας μείνεις στο ράφι.
'Εβλεπα λεέι η μαμά το βίντεο του γάμου τους και μόλις εμφανιζόταν ο μπαμπάς έκλαιγα:

-Γιατί κλαις παιδί μου; ρώταγαν.. 
-Γιατί θέλω και εγώ να παντρευτώ έναν τόσο όμορφο άντρα σας να τον μπαμπά, έλεγα. 
Το ότι ήταν κούκλος δεν ήταν ο μοναδικός λόγος.
Γνωρίζοντας τον δικό μου μπαμπά, θα πάθεις τη πλάκα σου. 
Έξυπνος, καλαμπουρτζής, μερακλής, αλάνι και πειραχτήρι! 
Α! και κούκλος, μη ξεχνιόμαστε. Το είπα ξανά; Αφού είναι...  
Παθιασμένος με την Α.Ε.Κ του.
Θυμάμαι με έπαιρνε με το κίτρινο σκουτεράκι να πάμε στους αγώνες και μου έλεγε:
Μη βρίζεις, θα μας αρπάξουν και θα φάμε ξύλο.. 
Μεταξύ μας, άλλο που δεν ήθελε να χωθεί αλλά ήμουν εγώ βλέπεις και ήθελε να είναι κύριος. 
Με τα χρόνια πέσαμε κατηγορία, το γυρίσαμε στους τοπικούς αλλά το γήπεδο ήταν ο τόπος συνάντησης μας κάθε φορά. 
Να γελάμε, να βρίζουμε, να στενοχωριόμαστε, να είμαστε μαζί. 
   Αν τον ρωτήσεις πότε μιλήσαμε τελευταία φορά θα τον ακούσεις να κάνει παράπονα όταν μιλάω μόνο με τη μαμά και να γκρινιάζει. 
Αλλά δεν ξέρει πως κάθε μέρα είναι ο πρώτος άνθρωπος που σκέφτομαι όταν θέλω να πειράξω κάποιον. 
Ψυχή της παρέας το λιγότερο αυτός ο τυπάς. 
Ίσως και ψυχάρα! 
Φιλότιμος, αγαθιάρης, γκρίνιας, μπαμπάς, σύζυγος, Αεκτζής βαμμένος. 
Αυτός είναι ο μπαμπάς μου, ο πιο ωραίος άντρας του κόσμου. 
Έθεσες υψηλά στάνταρς Νικόλα και θα μείνω στο ράφι αν δεν βρω κάποιον σαν εσένα. 





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις