Να μου κάψεις το μυαλό και να ζητάω κι άλλο.

Έχεις νιώσει εγκεφαλικό οργασμό;
Έχεις νιώσει πως είναι; 
Αν όχι, τότε ίσως δεν έχεις γνωρίσει τον άνθρωπο που μπορεί να σε διεγείρει εγκεφαλικά.
Ότι πιο γαμάτο μπορείς να νιώσεις. 
Είναι εκείνες οι συζητήσεις δίχως τέλος που θες να γίνουν συνήθεια. 
Μια συνήθεια όμως που δεν σε κουράζει. 
Αντιθέτως, σε συναρπάζει και σε τρελαίνει. 
Εγκεφαλικά μαλάκα, να παίζει με το μυαλό σου και να θες κι άλλο.
Να παίζει με τις λέξεις και εκεί να ζορίζεσαι. 
Γιατί είχες μάθει στα βασικά-άχρηστα σχόλια τύπων χωρίς τύπο που προσπαθούσαν να γαμήσουν σώμα και έτρωγαν πόρτα. 
Αλλά είναι και εκείνοι που γάμησαν το μυαλό σου εχθές και ακόμα να συνέλθεις.
Εκεί να σε δω αλάνι μου, εκεί να δούμε ποιος είναι ο μάγκας τελικά. 
Έλα και μίλησε μου, εγώ μπλα-μπλα με νόημα θέλω, εκείνο του σούξου μούξου δίχως όρια ή τέλος. 
Αν καταφέρεις να κάψεις το μυαλό μου και να με προβληματίσεις, έχασα! 
Και μαζί σου, έχω χάσει.
Μα είναι η πρώτη φορά που δεν θύμωσα. 
Χάρηκα με την ήττα μου και προχώρησα. 
Περιμένοντας την επόμενη ατάκα που θα με στείλει στον διάολο και ακόμα παραπέρα. 
Εγώ έτσι νιώθω τις πεταλουδίτσες και αυτές τις αηδίες. 
Με λόγια που θα με τρελάνουν και δεν θα με κάνουν να πω : Καλώς τον μαλάκα. 
Να με μπερδεύεις και να θέλω κι άλλο. 
Να μου κάψεις  το μυαλό και να ζητάω κι άλλο. 

Αποτέλεσμα εικόνας για you burn my head tumblr


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις