Κάποτε ήσουν κάτι που το φώναζα ''τα πάντα''.

Τώρα γύρισες, τώρα ήρθες να μάθεις τι νιώθω και αν νιώθω ακόμα για σένα κάτι!
Αγάπη μου, τώρα τίποτα δεν νιώθω. Τώρα τίποτα, κενό! Ένιωθα πολλά, ένιωσα πολλά μα τώρα τίποτα! Σου μίλαγα για αισθήματα και έκλεισες τα αυτιά σου, σε κοίταζα στα μάτια και γύριζες το βλέμμα σου αλλού... Ερχόμουν δίπλα σου και έφευγες! Τότε καρδιά μου θα σου έδινα εμένα και όχι άπλα κάτι από εμένα. Μα έφυγες. Έκλεισες τη πόρτα του σπιτιού και έμεινα απ έξω! Τώρα τι θες; Όχι, δεν σου κάνω αντίποινα, όχι δεν θέλω να σε πονέσω όπως έκανες κάποτε εσύ. Θέλω απλά να μην νιώθω τίποτα, γιατί δεν αντέχω άλλο! Κάποτε ήσουν κάτι που το φώναζα ''τα πάντα''. Πάντα θα είσαι κάτι, πάντα θα εύχομαι το καλύτερο για σένα και θα ελπίζω στην αληθινή ευτυχία σου! Μα τη δεδομένη στιγμή δεν είμαι εδώ και δεν θα γυρίσω πίσω. Δεν θα σου γυρίσω τη πλάτη όπως έκανες εσύ, μη σκεφτείς πως δεν μπορώ να το κάνω αλλά σκέψου πως δεν θέλω.
Θα είμαι εκεί αν με χρειαστείς, θα σου δώσω το χέρι μου να κρατηθείς αν πας να πέσεις αλλά ως εκεί. Ξέρεις, τον εγωισμό που είχα τον έχασα για σένα. Μα πίσω δεν γυρίζω. Έφυγες τότε, μη γυρίζεις τώρα και υποσχεθείς πολλά. Μείνε εκεί που είσαι, δώσε όσα έχεις και όχι όσα σου περισσεύουν και κάλυψε το κενό σου. Δεν ήθελα υποσχέσεις ψυχή μου, πράξεις ήθελα Πράξεις που θα γίνουν υπόσχεση και όχι το αντίθετο! Εκεί ήθελα να σε δω. Στα λόγια όλοι μάγκες είμαστε, στις πράξεις
κολλάμε. Και εσύ;

Κώλωσες. Τσάμπα μάγκας. Φιλάκια xxx Αποτέλεσμα εικόνας για tumblr gif bye

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις