Να με αγαπάς και θα αντέξω όσα κι αν έρθουν.

Θες να το πάμε από την αρχή; Θες να μη κάνουμε τα ίδια λάθη; 
Θες αυτή τη φορά να τα πεις όλα χωρίς να φοβηθείς;
Θες να τα πεις όλα σαν να είναι η τελευταία φορά που μιλάμε; 
Δίχως να υπάρχει το αύριο που θα σε καθησυχάζει; 
Γιατί μάτια μου, ζούμε μια φορά κακήν καλώς και πρέπει να τη ζήσουμε στο φούλ. 
Θα σου πω όλα όσα κρατούσα καλά φυλαγμένα, αλλά μη με κρίνεις, πέρασε καιρός και άλλαξαν κάποια πράγματα. 
Λόγια που ειπώθηκαν και καταστάσεις που ήρθαν με έκαναν να αναθεωρήσω για πολλά μα όχι για όλα. 
Λοιπόν, θυμάσαι τη πρώτη φορά που σε κοίταξα στα μάτια; 
Έτσι θα σε κοιτάζω πάντα, όπως εκείνη τη πρώτη φορά. 
Σαν να σε γνώρισα σήμερα. 
Έχω αυτόν τον ενθουσιασμό που έχουν τα παιδιά. 
Κακώς, καλώς δεν ξέρω. 
Άλλα όσες φορές κι αν έρθουν πάντα θα είναι σαν εκείνη τη πρώτη! 
Πάντα θα ετοιμάζομαι 3 ώρες για να έρθω να σε βρω. 
Πάντα θα τρέμουν τα πόδια μου. 
Πάντα θα μιλάω στο τηλέφωνο από αμηχανία με όλο μου το σόι μπας και μου φύγει το άγχος. 
Πάντα θα κάνω αργά βήματα να φτάσω κοντά σου, μα θα είναι ακόμα πιο αργά όταν φεύγω. 
Πάντα θα κοιτάω κάθε λεπτομέρεια σου, για να γεμίζουν οι μέρες μου όταν θα είσαι μακριά. 
Θα στα πω όλα, μα όπως είπα μη με κρίνεις. 
Πάτησα τον εγωισμό που ίσως είχα γιατί σκέφτηκα πως κάποια μέρα ίσως είναι η τελευταία και δεν προλάβεις να τα μάθεις!
Να μάθεις όλα όσα ξέρουν οι φίλες μου για εσένα... 
Μα όχι εσύ!
Και πίστεψε, θα εκπλαγείς. 
Το παίζω δήθεν σκληρή και αηδίες μα όταν είμαι μαζί σου, βγαίνει η αδυναμία μου! 
Όμως παραδόξως μου αρέσει αυτή η αδυναμία που έχω, αδυναμία σε εσένα!
Μα μην την εκμεταλευτείς, γιατί μετά θα γίνει η δύναμη που θα με κάνει να φύγω!
Για αυτό χαρά μου όσο ακόμα θα είμαι εδώ, πάρε τη στιγμή που ζούμε και πες μου όσα θες, θα περιμένω.
Ότι κι αν είναι αυτό, θα το περιμένω! 
Θέλω να μου πεις πως με αγαπάς, μόνο αυτό και θα τα αντέξω όλα. 
Όσα κι αν έρθουν,  θα τα αντέξω. 


Σχετική εικόνα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις