Κατάλαβες περισσότερα από όσα άντεχα να παραδεχτώ!

Πόσες φορές σκέφτηκες να στείλεις ένα μήνυμα και ενώ το είχες ήδη συντάξει, το έσβησες; Πόσες φορές έκρυψες συναισθήματα πίσω από μια χαμογελαστή φατσούλα; Πόσες φορές ησύχασες τη καρδιά σου για να μη φωνάξει όλα όσα νιώθει; Η απάντηση είναι μια: ΠΟΛΛΕΣ! Από φόβο; Ναι μάλλον, για να μην φανείς ευάλωτος και δεδομένος! Τα δεδομένα πολλοί τα βαριούνται, είναι αναμενόμενα και εγώ αγάπη μου δεν θέλω να είμαι σαν τις άλλες! Ήθελα να σου πω τόσα, σίγουρα έχεις καταλάβει περισσότερα μα ήθελα να στα πω! Ένα ευχαριστώ, ένα είμαι ευγνώμων που σε γνώρισα και ένα σ'αγαπώ!
Και αυτό το μήνυμα δεν θα σβηστεί, αυτό το μήνυμα δεν θα κρυφτεί! Σ'αγαπώ με όλη μου τη καρδιά! Το βλέπεις, έτσι δεν είναι; Το νιώθεις; Δεν το νιώθεις; -Γιατί δεν με κοιτάς; είπες. Μα μόλις σε «κάρφωσα» με τα μάτια μου, κατέβασες το κεφάλι σου! Ξέρεις γιατί; Γιατί στα μάτια μου είδες όλα όσα δεν είπαν τα χείλη! Και αυτό ήταν το σπουδαιότερο κατόρθωμα σου βρε διάολε, είδες το φόβο μου. Το φόβο να μη σε χάσω! Είδες τον ενθουσιασμό μου! Είδες όλη την αλήθεια που δεν παραδεχόμουν. Είδες όσα, δεν έχουν δει πολλοί! Βυζιά και κώλους θα δεις πολλούς, μάτια που να σε κάνουν κώλο... Δύσκολα συναντάς! Μα δεν κρατήθηκα. Κοίταξα τόσο βαθιά στα μάτια σου μέχρι που σε κόμπλαρα. Δεν κρατήθηκα μάτια μου! Σου είπα τόσα εκείνη τη στιγμή και εύχομαι να τα κατάλαβες! Αν και δεν αμφιβάλω καθόλου για εσένα! Κατάλαβες περισσότερα από όσα άντεχα να παραδεχτώ! Θα σου πω να μείνεις εδώ, θα ήθελα να μείνεις εδώ. Για πολύ, παρά πολύ! Να μείνεις εδώ! Σχετική εικόνα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις