Μα μη ξεχάσεις τις Κυριακές μας.

Και δεν θέλω να έρθει άλλη Κυριακή, θέλω να είναι πάντα Δευτέρα.
Τις Κυριακές τις σιχάθηκα.
Γέμιζαν από εσένα.  
Και τώρα που έφυγες τι;
Για ποια Κυριακή να μιλήσω;
Όλες έμειναν άδειες, όλες έγιναν Δευτέρα πρωί και δεν μου αρέσουν. 
Δεν πρόλαβα, πιστεύοντας  πως πάντα θα έχω λίγο χρόνο ακόμα. 
Λάθος. 
Δεν είχα μωρό μου. 
Έφυγες και πήρες μαζί όλες τις Κυριακές μου. 
Πήρες μαζί σου, ένα κομμάτι μου.
Εκείνο το καλά φυλαγμένο που σε αγάπησε.
Όχι, όχι δεν το θέλω πίσω.
Δεν μου λείπει, κράτα το. 
Να το κρατήσεις για να θυμάσαι.
Αν όχι εμένα, κάτι από εμένα. 
Αυτό το κάτι που σου χάρισα, αυτό το κάτι από το λίγο μου. 
Δεν θέλω να γυρίσεις, δεν θέλω πίσω τίποτα. 
Θέλω εκεί που είσαι, να είσαι καλά και καλύτερα να μην γίνεται. 
Μα μη ξεχάσεις τις Κυριακές μας. 
Μόνο αυτό. 
Δεν πρόλαβα να στο πω. 
Σ'αγαπώ.Αποτέλεσμα εικόνας για tumblr gif window open

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις