Δεν θα βρεις τίποτα ίδιο, φύγε μα μη ξαναγυρίσεις!

Μην τους κάνεις το χατήρι ρε, μην παρακαλάς για να μείνουν. 
Αν θέλουν να φύγουν, άνοιξε τους και τη πόρτα. 
Να τους το κάνεις πιο εύκολο ώστε να τρομάξουν. 
Μη ζητήσεις τίποτα, απλά κάνε την απόφαση τους εσύ πράξη και άντε μου στο διάολο! 
Δεν ήσουν αρκετή; 
Ήσουν δύσκολη; 
Μήπως εγωίστρια;
'Η δεν τον αγάπησες αρκετά σήμερα και είπε να τη κάνει; 
Ο άνθρωπος μάτια μου, αν πάρει την απόφαση να φύγει, φεύγει! 
Δεν επιζητά παρακάλια, αγκαλιές, κλάματα και υποσχέσεις. 
Φεύγει, όπως ήρθε! 
Αν ήρθε σαν κύριος, θα φύγει ακριβώς έτσι!
Τίποτα λιγότερο και σαφέστατα τίποτα περισσότερο. 
Θέλεις να φύγεις καρδούλα μου;
Θες να σου ανοίξω εγώ τη πόρτα;
Άντε ψυχούλα μου, στο καλό να πας και μη γυρίσεις! 
Σέβομαι & δέχομαι την επιλογή σου, μα μη γυρίσεις πίσω γιατί δεν θα τα βρεις όπως τα άφησες... 
Ίσως να μη βρεις και κανέναν. 
Δεν θα βρεις τίποτα ίδιο, φύγε μα μη ξαναγυρίσεις! 

Αποτέλεσμα εικόνας για tumblr smoking gif

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις