Θα φτιάξω έναν κόσμο για εμάς.

Για εκείνες τις μέρες που ένιωσες πως θες να βγάλεις εισιτήριο για άγνωστο προορισμό και να φύγεις. 
Για εκείνες τις μέρες που δεν θες βαλίτσα, ούτε κινητό. 
Μόνο ένα εισιτήριο για ένα μέρος που να μην είναι σαν όλα τα άλλα. 
Ένα μέρος που ο κόσμος θα χαμογελάει, θα προσφέρει, θα είναι αληθινός. 
Ένα μέρος όπως εκείνο που ονειρευόσουν παιδί και δεν έχεις γνωρίσει ακόμα! 
Υπάρχει, αλλά πρέπει να το δημιουργήσεις. 
Μη περιμένεις να το βρεις έτοιμο και ιδανικό χωρίς να έχεις βάλει το χεράκι σου αδερφέ μου. 
Φτιάξε το όλο από την αρχή, όλο για εσένα και για εκείνους που θες να βολέψεις. 
Εκεί θα ηρεμείς, θα είσαι αυτό που θέλεις και όχι αυτό που ''πρέπει'' για τα στερεότυπα της κοινωνίας σου. 
Πνεύμα αντιλογίας μια ζωή, άσπροι εκείνοι; Μαύρο εγώ! 
Έτσι, για το γαμώτο. 
Έτσι, για την αλλαγή ρε παιδί μου. 
Για να μη βαριέμαι. 
Δεν γουστάρω τη μιζέρια, δεν μου αρέσει ο αρνητισμός.
Είμαι μια χαρούμενη αύρα, με πολλά προβλήματα όπως όλοι!
Αλλά, χαρούμενη. 
Με ένα σκοπό, να αλλάξω και τη δική σου αύρα. 
Να σε κάνω να σκεφτείς 10 λόγους που σε κάνουν χαρούμενο και όχι τους 2 που σε θλίβουν. 
Θέλω να φτιάξω ένα κόσμο και να βάλω μέσα και εσένα. 
Εσένα που σήμερα ξύπνησες με μούτρα, εσένα που η μέρα σου δεν πήγε τόσο καλά και στενοχωρήθηκες. 
Εσένα, που ενώ έχασες πολλά δεν το έβαλες κάτω. 
Και τέλος, εσένα που παλεύεις καθημερινά. 
Θα φτιάξω ένα κόσμο να χωράει τον καθένα. 
Θα φτιάξω ένα κόσμο που θα γελάει, θα γελάει πολύ. 
Θα φτιάξω εκείνο τον κόσμο που ονειρεύτηκα σαν παιδί και ήταν τόσο ιδανικός. 
Έναν κόσμο για εμάς! 
Αποτέλεσμα εικόνας για tumblr gif world

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις