Γέλα, γιατί είσαι ομορφότερος.

Αγάπη μου, γέλα!
Μην συμβιβάζεσαι στο να χαμογελάς, γέλα με τη ψυχή σου.
Αχ και να ήξερες πόσα μπορείς να καταφέρεις μέσα από το δυνατό σου γέλιο.
Θα σου μιλήσω λοιπόν για μερικά από αυτά, που σίγουρα έχεις σκεφτεί:
  • Γελάς δυνατά, άρα έχεις δύναμη.
  • Γελάς χωρίς λόγο, όχι δεν είσαι χαζοχαρούμενος.. Είσαι απλά χαρούμενος. 
  • Γελάς και προκαλείς γέλιο στους άλλους από τον τόνο της φωνής σου, είσαι καλό παράδειγμα. 
  • Γελάς και σπρώχνεις τον διπλανό σου, έρχεσαι σε επαφή με τον άνθρωπο που στο προκαλεί, ενώ πριν ντρεπόσουν ακόμα και να του απευθύνεις τον λόγο. 
  • Γελάς και σε θυμούνται. Περίεργο ε; Συμβαίνει. 
  • Γελάς και ηρεμείς. 
  • Γελάς για να μην κλάψεις.
Και τέλος, γελάς για να γελάσει ο άνθρωπος σου, γελάς για να δώσεις δύναμη σε κάποιον που τη δεδομένη στιγμή είναι ευάλωτος. 
Πολλές φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου, να γελάει με κάτι που θυμήθηκε.. 
Και μόλις σηκώσω το βλέμμα, έχω προκαλέσει γέλιο και σε εκείνον που με κοίταζε. 
Μόλις του έδωσα ένα κίνητρο να χαμογελάσει από αυτό το '' ότι θυμάσαι χαίρεσαι''.
Να αυτοσαρκάζεσαι, γιατί μέσα από αυτό θα αγαπήσεις περισσότερο εσένα και κατά συνέπεια τους γύρω σου.

Σε όλους αξίζει ένα γέλιο, ένα χαμόγελο.. Έτσι δεν είναι;
Γέλα το πρωί στο βαρετό λεωφορείο πηγαίνοντας στη δουλειά σου, γέλα μέσα στην ''αγκαλιά'' του περίεργου τύπου που έχει γαντζωθεί πάνω σου στο μετρό.
Γέλα , όταν πέσεις γιατί πολλοί θα τρέξουν να σε σηκώσουν αλλά θα σε ξεχάσουν.
Μα αν γελάσεις; Mάντεψε.  

Γέλα, όταν βγάλεις μια φωτογραφία που είναι αστεία...Μη ντραπείς. Την έβγαλες για να γελάσεις, έτσι δεν είναι; Οπότε, αγάπησε την λίγο παραπάνω από τις ''σοβαρές'' που πόσταρες εχθές για να πάρεις like👍  από το γκομενάκι που θες. 

Μωρό μου, γέλα.
Αλλιώς θα πνιγούμε στη μιζέρια του κόσμου..
Και εγώ, δεν είμαι μίζερη!
Αλλά ούτε εσύ είσαι.
ΤΟ ΞΕΡΩ! 

Να τους μάθεις  να γελάνε μαζί σου και όχι με εσένα. 
Σχετική εικόνα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις