Καταστράφηκα μια φορά. σκασίλα μου αν γίνει ξανά.


Ψυχή μου, δεν μπορώ να δεχτώ οτι έπαψες να με αγαπάς.
Αν ήταν τόση αγάπη σου, να τη πάρεις και να τη πετάξεις.
Εγώ φτιάχτηκα για πράγματα αληθινά, για βράδια  αξημέρωτα και για καλοκαιρινές πανσελήνους. 
Μα εσύ με ήθελες για να ζεσταίνω τη μεριά σου στο κρεβάτι πριν κοιμηθείς. 
Εγώ μωρό μου, αγαπάω πολύ. Και καταστρέφομαι. 
Εάν τη μέρα δεν σου είμαι αρκετή, μη σκεφτείς να με πάρεις τηλέφωνο το βράδυ για να γεμίσω τη μοναξιά σου. 
Σου πέρασε; 
Τι είναι να περάσει; Πονόδοντος; 
Όχι χαρά μου, δεν σου πέρασε.. Απλά ξεθώριασε. 
-Φύγε, δεν μπορώ να αναπνέω.. Δεν μπορώ να βλέπω όλη μέρα τη φάτσα σου, είπες.
Αχ και να ήξερες πόσο περίμενα να περάσει η ώρα για να δω ξανά τη δική σου. 
Αυτή η διαφορά μας, δυστυχώς. 
Τώρα όμως φεύγω και ψάξε να με βρεις σε δανεικές αγάπες. 
Ψάξε να με βρεις, σε αναλώσιμους ανθρώπους και σε ψεύτικες υποσχέσεις. 
Εγώ θα βρω τον δρόμο μου, ίσως κάποιος με περιμένει ήδη στο φανάρι να περάσουμε μαζί απέναντι. 
Όχι, δε θα του δώσω όσα έδωσα σε εσένα. 
Θα δώσω περισσότερα.
Καταστράφηκα μια φορά. σκασίλα μου αν γίνει ξανά. 
'Όμως να σου ζητήσω μια χάρη, μην με θυμηθείς πάλι όταν είμαι καλά. 

Και ξέρεις γιατί; 
Γιατί κάποιος άλλος προσπάθησε να ψάξει και να βρει, εκείνη τη κοπέλα που είχα χάσει μαζί σου.
Και αν μη τι άλλο, αξίζει να ζήσει τη καλύτερη εκδοχή της.  

Σχετική εικόνα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις