Εμείς τα 'παμε!

Εκνευρίζομαι να σε βλέπω μαζί της.
Δεν θέλω να μάθω εάν περνάς καλά.
Αφού δεν είσαι εδώ, στο διάολο να πας.
Βαρέθηκα να βλέπω φωτογραφίες σας.
Βαρέθηκα να διαφημίζεις τον τάχα έρωτα σου, ενώ το βράδυ εμένα σκέφτεσαι.
Το ξέρουμε και οι δύο καλύτερα από όλους.
Και λένε όλοι''μπράβο τα παιδιά'' και μένουν σε εικόνες.
Κουράστηκα να υποκρίνομαι για να μην παρεξηγηθώ.
Ας παρεξηγηθώ λοιπόν, ας με πουν κακομαθημένη.
Ας με πεις κακομαθημένη, εξάλλου δεν θα είναι η πρώτη φορά.
Αλλά όταν γυρίσεις για ακόμα μια φορά, δεν θα έχω φύγει απλά.
Θα έχω ξεχάσει το πως ένιωθα για σένα.
Θα πατήσω DELETE και τσουπ, εξαφανίστηκες.
Θα μου περνάς τόσο αδιάφορα, που θα σε κάνω να αναρωτιέσαι για την ύπαρξη σου.

Μόνο και μόνο για να καταλάβεις πόσο με ενόχλησε που μου μίλαγες τα βράδια για άδοξους έρωτες και τα πρωινά έπινες μαζί της καφέ στο μπαλκόνι.
Δεν είναι ότι είσαι το απωθημένο μου, δεν είναι μόνο αυτό. 
Είσαι εκείνος που ήθελα να κάνει πράξεις όσα έλεγε και να μη το βάλει στα πόδια σαν κότα!
Αυτό ήθελα.
Να είσαι αληθινός.
Έφτασα τόσο κοντά σου και δεν με έβλεπες.
Τώρα θα φύγω τόσο μακρυά που θα ξεχάσεις και το άρωμα μου!
 Πήγαινε τώρα εκδρομή με τη γυναίκα της ζωής σου, βγάλε φωτογραφίες και ζήσε τη στιγμή.
Μα μη γυρίσεις πίσω, ΜΗ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ να με ενοχλήσεις.
Να περνάς καλά και εγώ καλύτερα.
Να με βλέπεις και να υποφέρεις!
Ήταν η επιλογή σου.
Τώρα μείνει με αυτή και τη χαβούζα σου!

Εμείς τα 'παμε!
Αποτέλεσμα εικόνας για tumblr goodbye my love  gif



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις