Εγώ σε απογείωσα και εσύ με γείωσες.

Τα καλά νέα για σήμερα είναι πως έστειλες, τα άσχημα νέα είναι πως πλέον δεν με απασχολεί και πολύ.
Και ξέρεις γιατί; 
Γιατί όταν σου είχα δείξει πως με ενδιαφέρει επέλεξες να ''παίξεις'' ρίχνοντας λάδι στη φωτιά και όχι και να τη σβήσεις όπως έπρεπε.
Βλάκα το λιγότερο να θεωρείς τον εαυτούλη σου που του δόθηκαν τόσα και διάλεξε ούτε τα μισά. 
Σου πάσαραν έναν έρωτα για να είχαμε να λέγαμε και βολεύτηκες. 
Μα αφού δείχνεις καλά γιατί έστειλες;
Δεν μπόρεσες να πείσεις ούτε τον εαυτό σου.

Ήθελα πολλά, τώρα θέλω να πας στον διάολο και ακόμα πιο μακρυά. 
Μακρυά από εμένα και από το μυαλό που κατέστρεψαν τα χαΐρια σου.  
Βλάκα, σου έδιναν τον ουρανό με τα άστρα και αγάπησες θάλασσες δίχως καλοκαίρι. 
Βλάκας εσύ αλλά και εγώ, δεν πάω πίσω. 
Προσπάθησα να σου χαρίσω πολλά και εσύ σκόρπιζες τα βασικά...
Σε βασικές. 

Αχ, κρίμα μωρέ ψυχή μου. 
Στενοχωριέμαι με τα χάλια σου. 
Προσπάθησε και εσύ να πιστέψεις πως είσαι καλά...
Αλλά θα το καταλάβεις μόνο εάν δεν με ενοχλήσεις ξανά.
Αν τα καταφέρεις.

Σε περίμενα πολύ, μα άργησες και κλείδωσα!
Πέταξα το κλειδί και χάθηκε. 
Μην γυρίσεις όμως ε. 
Έπαιξες & έχασες.
Εγώ σε απογείωσα και εσύ με γείωσες. 

Τώρα πως νιώθεις που με βλέπεις να περνάω καλά και να σου εύχομαι τα καλύτερα; 
Χαμένη υπόθεση ήταν από την αρχή.
Και κάνε μου μια χάρη, μη γυρίσεις καν το βλέμμα μόλις περάσω από δίπλα σου.

Αποτέλεσμα εικόνας για game over tumblr gif

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις