Θέλεις έναν πιστό φίλο; Πάρε σκύλο. 🐾

Σάρα, Μπέμπης, Μάγκυ. 🐾

Θέλεις έναν πιστό φίλο; Πάρε σκύλο. 

Ποτέ δεν έμαθα να διαχωρίζω το σκύλο μου, με τους φίλους μου. 
Κακώς γιατί ο σκύλος μου, δεν με πρόδωσε ποτέ. 
Ο σκύλος μου, κούναγε την ουρά του στο άκουσμα μου. 
Ο σκύλος μου, ερχόταν στο κρεβάτι μου όταν εγώ έκλαιγα. 
Ο σκύλος μου, μου χαμογέλαγε. 
Φίλε το πιστεύεις; Έχεις δει σκύλο να χαμογελάει; 
Με αγαπούσαν κάθε ώρα της ημέρας. 
Όταν φώναζα, με κοίταζε και κούναγε την ουρά ίσα ίσα. 
Δεν είχα πια νεύρα.
Όταν έχουν καιρό να σε δουν και τα παίρνεις αγκαλιά, κλαίνε από χαρά.
Χωρίς να  κρατάς κάτι στα χέρια σου, χωρίς να πρέπει να τους προσφέρεις κάτι.

Μόνο την αγκαλιά σου, που τόσο τους είχε λείψει.
Πες μου, ποίος άλλος θα το έκανε αυτό για εσένα; 

Υπάρχουν δυστυχώς κάποια όχι τόσο τυχερά σκυλάκια, που κουνάνε το ίδιο την ουρίτσα τους. 
Τρέχουν το ίδιο κοντά σου κι ας μη σε ξέρουν.
Θέλουν να παίξουν, όχι να σε φάνε.
Θέλουν να τα αγαπήσεις, όπως σε αγάπησαν εκείνα τη πρώτη στιγμή που ήρθαν κοντά σου. 
Μη τα αποπάρεις αν τα δεις λερωμένα, μη τα κλοτσήσεις βλέποντας τα να έρχονται προς το μέρος σου.
Και προς Θεού, μη τα σκοτώνεις. 
Τα σκυλιά ήρθαν σε αυτό τον κόσμο για να μας μάθουν να αγαπάμε δίχως ανταλλάγματα και χωρίς όρια.
Με ανιδιοτέλεια.
Να μας μάθουν να φροντίζουμε κάποιον, πέρα από τον εαυτό μας.
Να μας περιμένουν πάντα πίσω από τη πόρτα να γυρίσουμε.
Και, και να μας αγαπούν όσο κανέναν. 
Που αλλού θα βρεις τέτοια αγάπη; 

Τα σκυλιά μου, η ζωή μου. 
Και θα κλείσω εδώ. 

Σάρα, Μπέμπης, Μάγκυ. 🐾
Η οικογένεια μου.

Να τα αγαπάτε.
Σίγουρα εκείνα αγαπούν περισσότερο, μα δεν μπορούν να στο πουν. 
Δες την ουρίτσα τους. Και θα καταλάβεις τι εννοώ. 

 Και τέλος, θέλω να πω ένα ευχαριστώ που με έμαθαν
Να αγαπώ δίχως τέλος.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις