Μη σε ξεγελάει η φάτσα μου, μπορώ να γίνω εύκολα εφιάλτης.

Άγνωστοι έρχονται στη ζωή σου με σκοπό να σε γνωρίσουν. 
Τους ενδιαφέρει η προσωπικότητα σου λένε και χαίρεσαι.
Χρόνια προσπαθείς να τα βρεις με τον εαυτό σου και να χτίσεις χαρακτήρα. 
Και ενώ παλεύεις χρόνια να βγάλεις από πάνω τη ρετσινιά της γλυκούλας κοπελίτσας και να τους αποδείξεις το αντράκι που έγινες...
Έρχεται ο άλλος και σε λέει γλυκούλα, γείωμα μεγατόνων.
Τι γλυκούλα μωρέ μαλάκα, δεν θέλω να μου βάζεις ταμπέλες που βασικά δεν με αντιπροσωπέυουν. 
Τι στον διάολο, φόνο πρέπει να κάνω για να βγάλω τις ετικέτες που μου κόλλησαν;
Δεν θέλω να με θεωρείς γλυκούλα γιατί αυτό συνεπάγεται από άνθρωπο ευάλωτο που στηρίζεται στη γυναικεία του φύση ώστε να προσεγγίσει άλλους. 
Και μόνο αυτό δεν είμαι. 
Γυναικάκι δεν θα γίνω, γυναικούλα επίσης όχι. 
Ή συμβιβάζεσαι με αυτό που είμαι ή φεύγεις. 
Κάτι ενδιάμεσο δεν υπάρχει. 
Πάλευα χρόνια με το να πείσω τους άλλους πως δεν είμαι η ευάλωτη γκόμενα που ήθελαν και έρχεσαι εσύ τώρα να κάνεις τι; 
Αι σιαπέρα που λένε και στο χωρίο μου. 
Άντε σε καμία όντως γλυκούλα, που είναι και πολλές. 
Γενικότερα τέτοιου είδους υποκοριστικά δεν με αγγίζουν. 
Καλύτερα να έρθεις με κότσια να με πλησιάσεις έχοντας στο μυαλό σου ότι θα μιλάς με μια σκύλα παρά με ένα σκυλάκι. 
Πάλεψα χρόνια με τους δαίμονες τις κοινωνίας μας, πάλεψα για να αποδείξω ότι δεν μπορούν όλες να είναι γλυκούλες, υπάρχουν και οι δυναμικές γυναίκες. 
Μη σε ξεγελάει η φάτσα μου, μπορώ να γίνω εφιάλτης. 
Και τότε να δεις τη γλύκα.
Για αυτό, έχε στο πίσω μέρος του μυαλό σου ότι υπάρχουν δύο ειδών γυναίκες. 
Τα γυναικάκια και οι γυναίκες. 
Και σίγουρα το πρώτο, δεν είμαι εγώ. 💪

Αποτέλεσμα εικόνας για tumblr  woman gif

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις