Κάθε Χριστούγεννα. 🎄🎅

Κάθε χρόνο, τέτοιες μέρες που πλησιάζουν τα Χριστούγεννα, αν εξαιρέσεις το δικό μου σπίτι που ήρθαν ένα μήνα νωρίτερα, φέρνω στο μυαλό μου εικόνες από το παρελθόν. 
Τη μαμά μου, που σηκωνόταν μια Κυριακή πριν του Αγίου Νικολάου και στόλιζε το δέντρο, προσπαθούσε να μας ξυπνήσει για να τη βοηθήσουμε έλεγε.. 
Μεταξύ μας, δεν το έκανε για βοήθεια, δεν μας είχε ανάγκη. 
Το έκανε για να μοιραστούμε όλοι μαζί αυτή την όμορφη στιγμή του γεμάτο μπάλες δέντρου μας και τα λαμπάκια που μπερδεύονταν στις σακούλες στο πατάρι..  
Γιατί εκείνη ήξερε πως δεν θα στολίζουμε πάντα μαζί το δέντρο μας.
Ξύπναγα και την έβλεπα να κάθεται στο πάτωμα, να τραγουδάει συνήθως άσχετα τραγούδια και να χαμογελάει, ήθελε να το βρούμε έτοιμο και να είμαστε ευτυχισμένες. 
Όντως τα κατάφερνε, κάθε φορά και καλύτερα! 
Με τα χρόνια και καθώς έφυγα από τη μαμά μου, επέλεξα μια συγκεκριμένη Κυριακή του χρόνου λίγο πριν τη γιορτή μου για να στολίζω το δικό μου πλέον Χριστουγεννιάτικο δέντρο.. 
Σηκώνομαι λοιπόν πρωί,  μαγειρεύω όχι με μεγάλη επιτυχία η αλήθεια είναι και τραγουδώντας εννοείται άσχετα τραγούδια όχι για να μοιάσω σε εκείνη, αλλά ίσως γιατί έτσι είναι τα Χριστούγεννα για εμένα. 
Είναι γεμάτα από την οικογένεια μου. 
Και κάθε χρόνο περιμένω τον Άγιο Βασίλη, τον δικό μου. 
Εκείνον που σχόλαγε από τη δουλειά και μας έκρυβε τα δώρα τόσο καλά που και ο ίδιος ξέχναγε που τα έβαλε και μόλις τα βρίσκαμε ενθουσιαζόταν μπορεί και περισσότερο από τις αδερφές μου και εμένα. 
Ίσως η καλύτερη εποχή του χρόνου και μη ρωτήσετε γιατί.. 
Μόλις σας ανέφερα. 

**Να στολίζετε το δέντρο με την οικογένεια σας, γιατί όταν φύγετε από το σπίτι θα ψάχνετε κάτι να σας τους θυμίζει και θα συμβιβάζεστε σε ένα τηλέφωνο και μια ευχή.**🎄🎅
Αποτέλεσμα εικόνας για christmas tree gif

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις