Εσένα; Ποιο είναι το μυστικό σου;

Εγώ καρδιά μου δεν ζω στα σύννεφα, δεν θα πω ποτέ μόνο εγώ και οι άλλοι να πάτε στο διάλο..
Γεννήθηκα για να δίνω..
Να δώσω και τη ψυχή μου άμα λάχει, μα δεν θέλω τίποτα πίσω. 

Να δίνω σε εσένα για να γεμίζω εμένα. 
Όταν σου δώσω κάτι  δεν αδειάζω ψυχή μου, γεμίζω.. 
Γεμίζω, για να δώσω πάλι! 
Οπλίζω, για να είμαι έτοιμη!
Με χρειαστείς ή όχι, εγώ είμαι έτοιμη να σου χαρίσω τα πάντα! 

Δεν θα στα ζητήσω πίσω, δεν θα περιμένω τίποτα. 
Απλά θα σου δώσω ότι σου λείπει, ότι σου πήρε το χαμόγελο, ότι συμπληρώσει κάποιο κενό κομμάτι σου! 
Θα γεμίζω εσένα, ''αδειάζοντας'' εμένα. 
Μα αυτό είναι το μυστικό χαρά μου. 
Να δίνεις όχι ότι σου περισσεύει αλλά ότι θα σου λείψει, να το δίνεις με τη καρδούλα σου.
Μη το κάνεις για να πάρεις κάτι κάποτε πίσω, έτσι απλά θα είσαι ο μαλάκας της ιστορίας. 
Αντί να αδειάζω, γεμίζω.
Γεμίζω από χαμόγελα, αγκαλιές, φιλιά. 

Εγώ γεννήθηκα για να χαρίζω χαμόγελα και αυτό είναι το μυστικό της ευτυχίας μου!
Εσένα; Ποιο είναι το δικό σου; 

Αποτέλεσμα εικόνας για smile pinterest

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις