Για εμένα ο έρωτας είναι πολύχρωμα μπαλόνια.

Τι είναι έρωτας για εμένα; 
Χμμμμ, κάτσε να σκεφτώ. 
Έρωτας είναι, να περιμένεις να ξημερώσει για να μιλήσετε. 
Έρωτας είναι, να μη σκέφτεσαι τίποτα άλλο πέρα από αυτόν. 
Έρωτας είναι, να ακούς τραγούδια και κάθε στίχος να σου θυμίζει ένα κομμάτι από εκείνον. 
Έρωτας είναι, να γελάς με κάποια αστεία που τελικά... Δεν ήταν και τόσο αστεία. 
Έρωτας είναι, εκείνα τα μάτια. 
Ξέρεις, τα μάτια που γελάνε!
Έρωτας είναι όλα εκείνα που έκανες πως δεν είδες για να μη παραδεχτείς τι νιώθεις. 
Μα ήρθε η στιγμή που λύγισες! 
Έρωτας είναι ένας άνθρωπος, ένα συναίσθημα, μια ταχυπαλμία και μάτια που πετάνε φωτιές. 
Αν δεν το έχεις νιώσει, φτιάξε καφέ και έλα να στα πω! 
Θα εύχεσαι να το είχες ζήσει, εχθές.
Για εμένα ο έρωτας είναι πολύχρωμα μπαλόνια, από εκείνα που ζηλεύουν τα παιδιά. 

 Πολλά συναισθήματα, που δεν ξέρω αν μπορώ έστω και τα μισά να περιγράψω. 
Νομίζω πως είμαι λίγη μπροστά σε όλα αυτά!
Νομίζω πως είμαι λίγη μπροστά σε όλα όσα νιώθω! 

Αλλά δεν θέλεις και πολλά, θέλεις εκείνον τον μοναδικό που όταν είστε μαζί περνάνε οι ώρες σαν δευτερόλεπτα και εύχεσαι να είχες λίγο ακόμα χρόνο για να τον αγκαλιάσεις.
Αχ και λίγο ακόμα.

Να τον πειράξεις ρε παιδάκι μου, να πεις κάποια όχι τόσο πετυχημένα αστεία και να σε κοιτάξει με μία θλίψη.. 
Αλλά θα χαμογελάσει για να μη σε στενοχωρήσει. 
Με το ζόρι μεν, αλλά θα το κάνει! 
Γιατί μωρέ χαζή και εκείνος σ'αγαπάει. 
Αυτό είναι ο έρωτας για εμένα. 
Εκείνος είναι ο έρωτας για εμένα. 

Στα δικά μου μάτια, έτσι είναι ο έρωτας!
Στα δικά σου; 
Ποια μορφή έχει και πόσο σου έκαψε το μυαλό;

https://www.youtube.com/watch?v=gEsUiQIyzd8   🎈🎈Σχετική εικόνα




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις